سوالات متداول
بله ممکن است با توجه به مسیر، نوع کالا، قیمت کالا، روش پرداخت و… مبلغی به فاکتور شما اضافه شود. مقدار هزینه ی ارسال کالا در فاکتور خرید قابل مشاهده است.
خیر؛ امکان پرداخت هزینه ی سفارش از طریق پرداخت در محل وجود ندارد. پرداخت هزینه ی کالا فقط از طریق روش پرداخت اینترنتی امکان پذیر است.
امکان پرداخت اینترنتی هزینه ی کالا با تمام کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب وجود دارد. با داشتن رمز دوم و وارد کردن اطلاعاتی نظیر شماره کارت و… می توانید از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی ما هزینه ی کالای خود را پرداخت کنید.
بله؛ شما می توانید در همه ی ساعت های شبانه روز و در همه ی روزهای سال سفارش خود را ثبت کنید. هیچ محدودیتی برای زمان سفارش محصول وجود ندارد.
بله؛ امکان خرید تلفنی وجود دارد. در صورت تمایل به خرید تلفنی با این شماره تماس بگیرید: 035-37272851
خیر؛ در حال حاضر امکان ویرایش یا تغییر پست الکترونیک وجود ندارد. در صورت فراموش کردن ایمیل باید با ایمیل جدیدی دوباره ثبت نام کنید و حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید.
بله؛ شما می توانید با وارد کردن پست الکترونیک و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس تغییرات مورد نظر را انجام داده و در انتها روی گزینه ثبت کلیک کنید.
خیر؛ در حال حاضر امکان ویرایش یا تغییر پست الکترونیک وجود ندارد. در صورت فراموش کردن ایمیل باید با ایمیل جدیدی دوباره ثبت نام کنید و حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید.
خیر؛ در حال حاضر برای راحتی بیشتر مشتریان گرامی، اجباری برای داشتن حساب کاربری برای فرآیند خرید وجود ندارد. ولی توصیه ما به شما این است که در وب سایت مکزیلا عضو شوید؛ زیرا ممکن است بعضی اطلاع رسانی ها یا تخفیفات خیلی ویژه فقط برای کاربران عضو وب سایت مکزیلا ایمیل شود. پس برای اینکه این اخبار مهم را از دست ندهید در وب سایت مکزیلا عضو شوید.
خیر؛ در حال حاضر امکان ویرایش یا تغییر پست الکترونیک وجود ندارد. در صورت فراموش کردن ایمیل باید با ایمیل جدیدی دوباره ثبت نام کنید و حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید.