قوانین و مقررات همکاری در فروش

بازدید کننده محترم
با سلام و عرض ادب، احتراما ضمن خوشآمدگویی همانگونه که میدانید تعداد کمی از هموطنان از وجود و یا نحوه کاربرد محصولات مکزیلا اطلاع دارند، لذا خوشحال خواهیم شد تا با کمک شما محصولات مکزیلا و کاربرد آنها را به دیگران معرفی و در ازای این معرفی امتیازات زیر را برای شما و آشنایانتان تقدیم نماییم.

شما میتوانید ابتدا با ثبت نام در قسمت همکاری در فروش سایت کد اختصاصی و کوپن تخفیف اختصاصی خود را دریافت نموده و سپس ضمن معرفی محصولات مکزیلا به دوستان و آشنایان خود، لینک اختصاصی خود را به همراه کد تخفیف به آنها داده و در نتیجه:

۱- کلیه دوستان شما در صورتیکه با لینک اختصاصی شما وارد وبسایت مکزیلا شده و ثبت نام نمایند هنگام خرید از وبسایت با وارد نمودن کد تخفیف اختصاصی شما در اولین خرید ۳۰ درصد تخفیف ویژه خواهند داشت. لینک و کد تخفیف اختصاصی شما پس از ثبت نام در قسمت همکاری در فروش در قسمت بازاریابی پیشخوان حساب کاربری شما قابل مشاهده میباشد.

۲- پس از انجام اولین خرید هر مشتری با  لینک و کد تخفیف اختصاصی شما، آن فرد به عنوان مشتری شما ثبت و شناخته شده و در کلیه خریدهای بعدی 20 درصد از مبلغ خرید آنها (بدون احتساب هزینه حمل) به حساب کیف پول شما محسوب خواهد گردید که نقدا و یا با خرید از سایت ما قابل تسویه خواهد بود.

به منظور سهولت در دسترسی به اطلاعات مربوط به مشتریان معرفی شده خود و مبالغ واریز شده به کیف پولتان، شما میتوانید در پیشخوان حساب همکاری در فروش خود کلیه تراکنش ها و اطلاعات و مبالغ خرید مشتریان خود را مشاهده نمایید.

 

مراحل همکاری در فروش مکزیلا

 

جهت اطلاعات کامل و راهنمایی جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش بر روی تصویر زیر کلیک کنید.